Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Tuesday, 10 April 2012 • 00:54 • 0 comments

Boring lah pulak hari ni....

Aku rasa pelik lah dengan orang2 sekeliling yang suke nak mengata orang lain...bukan nya dia sendiri baik pun...aku bukan lah nak cakap yg aku nie bagus sangat.  Kalau mengata yg baik2 takpe jugak...hmmm....

Pabila perkara ini berlaku nak buat mcm mane...nak ditegur susah tak ditegur pun susah...last2 diam ajelah ..lantaklah nak mengata apa.  Aku nie x nak kesah sgt apa org nk cakap sebab aku x buat salah kat orang2 tu...buat pekak je lah..

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, my name is Jennifer Juan :)





Taggie Board


Enjoy


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Allanis Achigal
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google